Sunday, February 20, 2005

Mistake of the Day-UPDATE

Having just checked the WaPo website, and being a bit bored this afternoon sick with a bad cold and all (hence the abundance of posts today), I decided to see if they fixed the misspelling of Moises Naim's name and, in fact, they did! The link from my original post is the same as the corrected one so unless you were a good reader and read my blog this morning, you missed it!

I wonder if the mistake appeared in the printed papers, whether they'll print a correction in tomorrow's paper, or even if they'll acknowledge it at all! If any of my readers are within the Beltway and have the print copy, please let me know!


Post a Comment

<< Home